روند صعودی مبتلایان به ویروس کرونا در استان/تعداد بستری ها رو به افزایش است/یک شهرستان مازندران در وضعیت قرمز و ۵ شهرستان در وضعیت نارنجی

روند صعودی مبتلایان به ویروس کرونا در استان/تعداد بستری ها رو به افزایش است/یک شهرستان مازندران در وضعیت قرمز و ۵ شهرستان در وضعیت نارنجی

سید عباس موسوی دبیر ستاد مقابله با کرونا استان مازندران،در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا در مازندران،گفت:در حال حاضر ۴۷۲ بیمار کرونایی در بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل و مازندران بستری هستند که ۱۳۲ نفر از این تعداد جدید و مربوط به ۲۴ ساعت گذشته است.

وی افزود: در همین مدت تعداد ۸۳ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

موسوی گفت:حال جسمانی ۸۸ نفر وخیم گزارش شده است و با علائم تنفسی حاد در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،در  تازه‌ترین به‌روزرسانی نرم‌افزار ماسک وزارت بهداشت،شهرستان آمل از وضعیت نارنجی به وضعیت قرمز و نکا، محمودآباد و چالوس از وضعیت زرد به وضعیت نارنجی تغییر یافتند.

در حال حاضر یک شهرستان مازندران در وضعیت قرمز، ۵ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۱۶ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

 بابل، بابلسر، فریدونکنار، سیمرغ، سوادکوه، سوادکوه‌شمالی، ساری، جویبار، میاندورود، نوشهر، بهشهر، گلوگاه، کلاردشت، عباس‌آباد، تنکابن و رامسر در وضعیت زرد، قائم‌شهر، محمودآباد، نور، نکا و چالوس وضعیت نارنجی و آمل در شرایط قرمز قرار دارند.

 

 

اخبار مرتبط

بستری شدن ۱۷ بیمار مشکوک به کرونا در مازندران

شمار مبتلایان کرونا در مازندران رو به کاهش اما فوتی‌ها روبه افزایش

جدیدترین اخبار کرونا در ایران| رفتارهای اجتماعی و بهداشتی مردم پاشنه آشیل پیک ششم / شرایط همچنان شکننده است

0 نظر

ارسال نظر

capcha